Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Får man lägga sig nu?

Thursday, July 14, 2011

Får man lägga sig nu?

Nu har jag badat och gjort en totalrenovering av mig själv, jag har packat klart (nästan) och jag har bärnt lite ny go musik till resan i mon. Jag känner mig färdig. Jag vill gå och lägga mig och vakna när jag är framme på Backaplan, Hisingen, Göteborg typ.

Nu när jag nästan är där känns det faktiskt som de senaste två veckorna gått otroligt snabbt. Det trodde jag inte när de började. Då kändes det som en evighet hit. Tänka sig haha. Och just nu mår jag faktiskt ganska bra. Vet ju inte om det nu är humöret som håller sjukan borta eller om det faktiskt är så, men oavsett vad lär jag inte märka nån skillnad för ruset lär hålla i sig ett tag.

Nä, jag kan inte lägga mig klockan 19.00. Jag får hålla ut.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: