Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Mycket märklig söndag

Sunday, July 10, 2011

Mycket märklig söndag

Idag har verkligen ingenting varit som det brukar en söndag för fröken Svärd. Jag började med hemmaträningen, men sen slutade det åska och jag gav mig ut ändå. Så det blev ett typ dubbelpass kan man säga. Trots att jag inte ätit ett smack, varit vaken sen 6 och klockan va 12 gick det superbra.

Nu är klockan snart 15 och jag har inte hunnit in i duschen ens. Jag har städat, packat lite smått och hängt på balkongen med korsord om vartannat och för en gång skull känner jag mig inte ett dugg rastlös över att bara va hemma. Och detta till trots att jag druckit tre omgångar med två koppar kaffe. Jag kommer med största sannolikhet ge mig ut och gå ändå om en stund, men OM det inte skulle bli av gör det ingenting. Bör dock gå till affärn och säkra veckans matlådor så minst det blire i alla fall.


Berättade jag att jag ska på fotboll idag om en vecka? Haha, jag, Hanna Svärd på fotboll liksom. Galet! Dax att lära sig förstå offside antar jag! Det är GAIS och Örebro som möts på Gamla Ullevi. Jag kommer såklart stå på GAIS sida. Detta eftersom jag själv har noll koll på fotboll och gör som jag blir tillsagd, haha. Och vem gillar inte Göteborg bättre än Örebro liksom?!? Ni som inte tror mig att jag ska dit... bildbevis kommer om en vecka å ett gäng timmar.

Åter till fixandet nu!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: