Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Kvelertak

Friday, July 29, 2011

Kvelertak


Såg detta band på West Coast Riot i år. Riktigt bra. De kör nån blandning av Rock n' Roll och Hardcore med en släng av Black Metal... såklart... det är ju från Norge. Nu är detta inte den bästa låten enligt mig, men det var den enda jag hittade video till så det fick bli den.

Denna morgon har jag sprungit i stan. Körde snabba intervaller för att spara lite på mina ömmande fotleder. Det känns nu att jag sprungit i 4 dagar i streck och dessutom gått nästan en mil varje kväll. Är nog egentligen dax för lite vila, men jag har så jäkla bra flyt nu så jag vill liksom inte förstöra... som om det inte är prick vad jag gör om jag slopas vilan, haha. Jag är ju lite lustig så. Jag vet precis vad man SKA göra, men gör ofta motsatsen.

Idag är det fredag. Jag har varit hemma i tre hela dagar + det som gått av dagen vilket ju inte är mycket. Varför känns det som jag varit hemma i flera veckor? Det är skitskumt för det gör verkligen det. Det känns som en hel evighet sen jag lämnade Göteborg. Weird.

Idag... eller i alla fall innan jag åker till Göteborg igen, ska jag ta tag i att lämna in min lille bil. Dels är det ju den där jäkla motorlampan som inte vill sluta lysa, men sen är det bromsarna som ligger emot på höger bak också. Förut har det la mest gnisslat lite nör jag bromsat, men nu gnisslar det mest hela tiden. Vore ju skit om de skulle slitas sönder så det är lika bra att lämna in den. Kommer säkert inte bli billigt. Jag menar blir det nånsin det när man lämnar in en bil? Fy. Hoppas de kan fixa den snabbt i alla fall så jag kan åka ner till Gbg i den igen. Ingen katastrof annars i.o.f.s. Mamma och Jordan åker ju till USA på måndag och jag har vårdnaden av HellSaab. Nu är det ju såklart bättre att åka min egen lille MeaniDevil, men HellSaab har ju lite högre komfort... speciellt vad gäller ventilation. Är den nåt jag saknar i MeaniDevil är det AC. Nu har ju inte denna sommar varit supervarm så det har ju funkat ganska bra ändå och jag gillar faktiskt att åka med rutorna nere, men ibland hjälper ju inte ens det. Om nån har nån bra bilmekaniker i Örebro att rekommendera så hojta. Jag är livrädd... tror de ska lura mig allihopa och ta alla mina pengar.

Tvätten är i full gång. Ska in och tvätta av mig själv nu efter den svettiga löprundan (är jäkla trött på att tvätta håret varje jäkla dag haha) och sen blire äggafrukost. Mumma.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: