Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Å så försvann solen

Saturday, July 09, 2011

Å så försvann solen

Lustigt. Hann precis springa min 8 km och sen försvann solen. Sval och skön luft... så där prick lagom, men nu blåser det till och med lite kallt från balkongen. Kan ju bero på att jag är svettig att jag fryser iofs.

Jo, jag skulle ju upp i bergen va... men ska det vara mulet har jag ingen större lust med det. Men... jag har en ny plan. Den lyder: Först mot NetonNet som ju ligger bortåt väster. Från det haket går jag via Aspholmen och kikar in på Stadium Outlet. Va länge sen nu. Från Radiatorvägen uppåt staden och in på Indiska och kika efter mina ugglesmycken. Det ger en promenad på ca 1 mil samt möjlighet att inhandla lite prylar jag bara MÅSTE ha. Perfekt. Så får det bli.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: