Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: "Det brinner i lokalen, lämna genast byggnaden"

Thursday, July 14, 2011

"Det brinner i lokalen, lämna genast byggnaden"

Japp, så lät det på Maxi när jag var där. När jag plockat korgen full började det plötsligt tjuta och dåna ur högtalarna. De kunde ju lagt till "ingen panik" för folk började rusa ut som galningar. Detta till trots att det faktiskt inte alls luktade brand och lokalen är ganska lätt att ta sig ur när det knappt är nåt folk där. De som arbetade där såg dessutom väldigt lugna och besvärade ut. Så... alla slängde sina korgar och putta undan sina vagnar och rusade ut. Jag placerade min korg lite snyggt bakom en hylla och traskade ut jag med. Hann inte mer än utanför dörren innan de släppte in igen. Jag gick lugnt och hämtade min korg, medan andra virrade runt och letade efter sina. Det visade sig vara kycklingen som blitt lite väl grillad och utvecklat lite rök.

Trots att jag inte alls mått bra har dagen varit perfekt. En patient, som för övrigt var urtrevlig, som det var lagom mycket att göra med. Sen var dagen slut typ. Gick otroligt smidigt och fort faktiskt. Och nuså... bara några timmar arbete kvar och sen JÄVLAR ÄR DET SEMESTER!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: