Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Fullt upp på DKE idag... not!

Thursday, July 07, 2011

Fullt upp på DKE idag... not!


Alltså visst man ska inte klaga va, men nu är jag bra jäkla uttråkad här. Så pass uttråkad att jag byggt om min börs.

Min enda patient jag skulle ha idag visade sig inte komma för att han var inneliggande så inte ett skit har jag haft på Dagkirurgen. Malin sitter breve mig och kallar och jag sitter och registrerar canceranmälningar, men nu när lunchen är avklarad känns det inte som jag orkar registrera en enda till för det är SÅÅÅÅ tråkigt.

Man kunde ju hoppas man hade enormt mycket flex och jag har väl iofs en del, men jag vill ju inte slösa bort flera timmar på den heller. Så vad ska vi hitta på nu då? tror jag ska ge mig an att städa min lilla arbetsplats lite minsann :D.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: