Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Tortas el Guero

Friday, March 19, 2010

Tortas el Guero

Idag har vi hittills inte gjort mycket. Hungriga gick vi gatan ner och hittade en skolbuss (ja, bokstavligen en skolbuss) som sålde mexikansk/latinomat. Tortas el guero köpte vi... det visade sig vara en macka av absolut nyttigaste variant, som man kunde få prick vad som helst i typ. Pontus, Martin och Otto proppade sin full med typ 3 olika sorters kött, medan jag och gubben min tog ägg och skinka. Den var riktigt god. grillad med mozzarella och en massa annat götta.

Sen har vi bara suttit här på haciendan i solen (som steker på ganska bra vill jag lova. Vi väntar på Dave, som ska ta med oss till nåt matställe. Vi tänkte nämligen ta en liten gemensam middag eftersom Martin åker till Dallas imöra och sen hem till vårsolen i Sverige. Vi.. ja, vi har ju ena vecka kvar av skoj och bus. Det ryktas om att middagen ska intas på en restaurang som har utsikt över en sjö ch det låter ju lite mysigt. Först ska dock Dave komma hem från jobbet... den stackaren har ju nämligen jobbat hela denna veckan, medan vi roat oss med råge. Igår var han dock med ute en sväng på Goatwhore.

Vilka band kvällen bjur på har vi ingen aning om. Inget speciellt på spelschemat, men vi hittar ju garanterat nåt. Jag tror dock det får vara nog med mitt inköp av bandtröjor nu i alla fall. Det blir i alla fall ingen mer bandana... konstigt att ingen av killarna vill låna den, trots att jag erbjudit flera gånger. Jag kanske får ge den till Matte Lilja. Cicci? Vad tror du?

Latersch!


Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

ciBag said...

Hahaha, veeet inte killarna att alla coola grabbar har bandana... Eller scharlett som jag brukar kalla d ;) (Matte gillar också begreppet huckle...)