Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sista kvällen

Thursday, March 11, 2010

Sista kvällen

Ja, nu är snart sista kvällen i min älskade soffa över. Jag kommer inte återkomma till den på över två veckor. Undrar om jag kommer sakna den... I think not. Inte för att jag inte älskar min soffa, för det gör jag verkligen.

Jag kan inte fatta att det är dax. Om ett dygn är jag i Göteborg och om ytterligare ett halvt på planet mot The United States of America. Trots att jag varit i USA massor med gånger, känns det som jag aldrig varit i det stora landet förr. Ska bli så otroligt kul att jag inte kan beskriva det i ord ens.

Nu ska jag borsta min tand och bädda ner mig i sängen för lite Criminal Minds... också det för sista gången på väldigt länge. Weird. PUSS PÅ ER!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: