Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Är det verkligen nödvändigt?

Thursday, March 11, 2010

Är det verkligen nödvändigt?

Mer snö? På riktigt? När ska det vara nog? Det nya ovädret väntas komma in i morgon i form av regn eller blötsnö. Jag hoppas innerligt på det första. Kan tyckas att jag inte skulle bry mig, men man blir ju lite orolig för tågtrafiken så fprt nån andas ordet snö. Tar jag mig bara till Göteborg utan bekymmer skiter jag fullständigt i sen om det snöar eller ej (men jag tycker fortfarande det är onödigt). Hur som helst väntar jag mig att snön som ligger på backen är borta när jag kommer hem om två veckor. Helst helt, men om lite snöhögar här och var är kvar kan jag väl ta. Och med det in mind är det ju ganska bra om det kommer lite regn som sköljer bort lite.



Image and video hosting by TinyPic

No comments: