Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Some pics

Tuesday, March 16, 2010

Some pics

Nyss aterkomna fran en trip in till Austin. Vilket stalle. MYSIGT ar nog ratt ord. Folk i roliga klader, musik och barer overallt. Lite som jag tank att New Orleans ska vara, fast mer rockigt.
Lite bilder da fran de forsta dagarna. Till skillnad mot vad man brukar hora folk saga om sna stader verkar alla som bor har alska sin stad.


Nar vi kommit fram till Extended Stay i Houston var vi hungriga och begav oss genast pa jakt efter mat.

Fosta maltiden... riktig juicy Texas burger of course. Den var helt delikat vill jag tillagga.

Frukost pa Starbucks. Det var banne mig den absolut godaste frkosten jag atit i hela mitt 30+-ariga liv.

Stand in for Americas finest from Sweden pa Space Center.

Stacia in space.

Pa vag mot Austin in nye hyrbilen.

Vanner till varden. Damen till vanster vet hur man bakar paj vill jag lova. Vi bjods en med vaniljkram och chokladpudding. Mums.

Pa haciendan i natten.

Idag...pa vag ut pa aventyr.

Lite fikapaus saklart.

Austin pa bilparkeringens tak.

That's it for now. Egentligen undrar jag om det inte vore enklare att skriva pa engelska, nu nar inte alla bokstaver finns, men det far bli nasta gang... kanske. Nu ska det drickas Folgers koffe.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: