Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Räkneverket står på noll

Friday, March 12, 2010

Räkneverket står på noll

Timmarna är ju lite skeva (den räknar tydligen ner till 24.00 i natt), men det spelar ju mindre roll. Vaknade alldeles för tidigt och insåg snabbt att det inte var nån mening med att ligga kvar i sängen.

Nu är allt utom datorn packat. Stänger jag ner den för tidigt kommer jag garanterat på nåt jag måste kolla, så den får åka ner i sista stund. Jag har gått igenom mina listor säkert hundra gånger nu och tror jag fått med allt. Försöker intala mig att det inte är nån katastrof om jag glömt nåt heller, för man kan ju alltid handla på plats.

Eftersom det snöar ute i gatulampskenet har jag tagit beslutet att åka i mina vinterkängor. De får sen vila i bilen med vinterjackan. Nu vandrar jag bara omkring här som i en rastlös dimma och väntar på att tiden ska gå.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: