Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Soundtrack of our trip

Thursday, March 25, 2010

Soundtrack of our trip


Jag tror aldrig jag berättade om skivan jag fick på Creekside Lounge i Austin. När vi kom dit spelade ett band på bakgården. Eller jag vet inte om man kallar det band när det är ren och skär hiphop/R'n'B, men 3 personer som "sjöng" och spelade.

Efter de spelat satt jag och paxade stolar till oss och då kom två av dom fram till mig och vill att jag skulle ha deras skiva. Eftersom jag trodde den skulle kosta pengar tackade jag nej upprepade gånger med den gav sig inte. Tillslut kom även snubben på omslaget fram och tjötade. Jag antar de inte har direkt många fans eftersom de tillslut meddelade att jag fick den gratis bara jag tog emot den. Dock var jag tvungen att lova dom att jag skulle lyssna på den innan jag använde den som underlägg till drinken.

So, we did... i bilen, och härmed är dance flo vårt soundtrack för denna resa. Det finns till och med en eurodiskoversion av den. Ska försöka lägga upp en ljudfil vid tillfälle så nu får höra denna underbara beat. Until then... tjuvlyssna här.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: