Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Mer mynt?!?

Wednesday, March 10, 2010

Mer mynt?!?

Har de blitt tokiga? varför skulle vi vilja ha mera mynt? Jag plockar alltid ut mina mynt ur plånboken efter ett tag. Då den blitt för full av som eftersom jag alltid glömmer att använda dom. Jag har ju ingen bil och vad ska man då med parkeringspengar till? För det är väl mest vad de används till? Det och toalettbesök...

Det är tjugan som eventuellt ska göras om. Anledningen... ja, att den har dålig kvalitet, vad jag kan förstå... men är det verkligen en bra anledning?

Andra förändringar på förslag för plånboken är tvåkronan, som jag röstar för... det betyder ju färre enkronor. Och tvåhundralappen. Den fattar jag inte. Mindre hundralappar är anledningen, men hundralappen är väl ganska bra, eller?

Jag röstar på Dick Malmlunds, säkerhetschef på Svensk handel, idé om pengar i plast istället.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: