Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: American restrooms

Thursday, March 18, 2010

American restrooms

Är det något staterna är bra på så är det toaletter. De är gratis och de är fräscha. Till och med på krogen om man jämför med hemma. Det är ingen som hindrar dig från att gå in på en restaurang eller en affär bara för att gå på toa... utan att handla något. INGA toaletter kräver mynt, men fortfarande är de bra mycket renare än de publika toaletterna vi har hemma. Jag skulle kunna tänka mig att de till och med har en toalettpappersansvarig på krogen för så fort det börjar tryta lite på dasspappret, kommer nytt.


Är det något vi i Sverige kan lära oss av detta land, är det toalettmaintenance!

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

Camilla said...

Ja fan Hanna, du vet ju att jag kanner ju till varenda toa i mina svangar, vore jag i sverige med 3 ungar sa skulle det bli mycket kiss i byxan. Tack for alla toaletter!!!!