Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Widescreen

Saturday, June 04, 2011

Widescreen

Sitter framför världens bredaste skärm. Widescreen är tydligen the shit när det kommer till skärmar till stationära datorer nuförtin. Inget fel i det, men jösses vad svårt att vänja sig. Ser ju ut som en liten tv mer än en dataskärm.

Jag var framme ca 19.00 igår. Anlände hes och uppspelt efter att ha spenderat tre timmar vrålandes till Volbeat och The Falcon i den heta bilen. Jag behöver verkligen köpa mig lite skivor så jag kan bränna ner lite mer musik att ha där. Jag kan dom helt utantill vid det här laget. Inte för att de inte är bra, men ändå... lite tjötigt blire ju. AC hade ju inte gjort nåt heller.

Det blir golf idag. Jälla synd att mina klubbor inte kunde dyka upp innan jag åkte ner, men har jag klarat mig så här långt klarar jag mig väl denna helgen med. Potty har nåt golfprogram där man filmar sin sving och kan kolla hur illa den var efteråt. Spännande. Tänkte testa att slå med drivern idag också. Den skrämmer mig lite för den är ju så jäkla lång för mig och det skulle antagligen gå bättre med den som hör till mitt tjejset, men va tusan. Testa dör man ju inte av.

Nu OSUDDEN i morgonsolen :D!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No comments: