Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ska man få cykla mot rött och enkelriktat?

Monday, June 13, 2011

Ska man få cykla mot rött och enkelriktat?

Ska jag vara helt ärligt visste jag inte ens att man inte fick cykla mot enkelriktat. Det finns inte så många enkelriktade gator i stan vad jag vet och jag cyklar ju inte så mycket så det är väl förklaringen till det. Att man inte får cykla mot rött vet jag. Dock är det väl få som följer någon av dessa regler. Tyvärr! I alla fall den med rött ljus. Visst är det så att man som cyklist blir irriterad på bilister och som bilist på cyklister, men som förare av bägge måste jag nog säga att cylisterna är de värsta... även när man är gångare faktiskt. De tror de kan bete sig prick hur som helst och kommer förbi och fram. Det finns så mycket idioter på två hjul att det är otäckt. Nä, behåll lagarna tycker jag. Så länge det är lag finns det kanske nån som följer dom.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: