Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: En drös Gbg-bilder

Wednesday, June 22, 2011

En drös Gbg-bilder

Jag måste erkänna att jag lagt av mig när det kommer till att ta kort när jag är iväg på saker... eller över huvudtaget för den delen, men jag hann knäppa nåra stycken i helgen i alla fall. Första delen på West Coast och andra delen på Bishop Arms på Avenyn. Måste bättra mig, för det är ju hiskeligt kul med kort. Tog en del konsertbilder med, men pga skit på linsen var inte ett enda av dom bra.



Jag skulle nog vilja ge min Göteborgshelg betyg 5/5 om inte mer. Trots lite regn och rusk kunde den nog inte blitt mycket bättre. Har mer kort på ingående så har ni tur får ni se fler (för ni tycker ju självklart det är lika roligt som jag, eller hur, haha).


Image and video hosting by TinyPic

No comments: