Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Vilken jällla smäll!

Tuesday, June 07, 2011

Vilken jällla smäll!

Vaknade sntrax efter 4 av en sån jälla åsksmäll att jag trodde jag skulle flyga ur sängen. Och sen hörde jag hur humlen öppnade sig. Men sen tystnade det igen och när jag kliver upp och tittar ut är himlen blå. Skumt. Men det var bara åt ena hållet det. I väster är det helt och hållet kolsvart.

Jag är lite villrådig. Det är framåt kvällen de utlovad åska och regn.. och vad jag förstår inte nådigt heller. Det är också framåt kvällen vi ska hem till Emma i Norra Bro på kalas för att fira att hon fyllt 30. Jag har hela tiden tänkt att jag ska cykla, men nu känner jag min inte så säker på att det är en bra idé längre. Det är ändå en redig bit ut dit och är det åska och skitväder kommer det inte bli så jäkla skoj. Så då är den stora frågan. Kommer det regna redan när jag slutar jobbet? Gör jag bäst i att ta bilen direkt eller ska jag cykla hem efter jobbet och hämta'n. Så mycket frågor så lite svar....



Image and video hosting by TinyPic

No comments: