Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Hacienda pilsner

Saturday, June 04, 2011

Hacienda pilsner

Finfrämmat på haciendan i kväll. Saso, Potty, Matte, C Hjort och så lilla jag såklart.

Kolla burken på bilden. Punkigare öl får man leta efter. Synd bara att den var halvmörk och därmed inte alls god men på en så härlig kväll slinker de nog ner ändå.

Dagen bjöd på golf i Lagan. Jag träffa varenda bunker som gick att träffa och därmed gick det år skogen men jag är ändå nöjd med mina 49.

Kräftröd är jag såklart. Solen har stekt mig ordentligt. Konstigt är det dock att benen inte vill suga åt sig.

På gården här str en bänk. Den har stått här under alla år jag varit här. Vinter som sommar. När vi kom ut ikväll satte sug Herr Hjort och Potty på varsin sida och jag tänkte kliva uåp i mitten och sätta mig på kanten. BRAkK!!! Sen stod jag på en planka på marken. Jag klev rakt igenom.

Är jag för tung? Antagligen. Men plankorna var tack och lov ruttna rakt igenom så jag kan inte ta åt mig hela äran.

Nä vi hörs imon. Nu ska jag va lite social med de andra (som även de sitter med varsin telefon i handen) NÅRRÅ!!!

No comments: