Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Dopad?

Thursday, June 02, 2011

Dopad?

Undrar om jag skulle bli anklagad för doping om jag stoppat i mig detta innan tävling. Antagligen. Kreatin och Ketoz i en härlig blandning rosa och röda kapslar. Och visst gav det effekt. Benen sprang nästan av sig själv och jag hade nästan svårt att hänga med med andningen. En liten biverkan dock och det var halsbränna. Man gör nog klokt i att drick lite mer så de verkligen kommit ner dit de ska innan man börja springa.

Det blev 7 km i raskt tempo och sen sprang jag raka vägen in på Meddo och fick mig lite sol. Tänkte det var ända sättet eftersom himlen envisas med att vara grå. Det är så himla skönt att avsluta en runda med avslappning i solariet.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: