Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sömnlös natt igen

Thursday, June 09, 2011

Sömnlös natt igen

Denna gång inte pga sockerchock utan antagligen värmen och stressen över att faktiskt somna. Blir ju lätt så när man tänker på att man MÅSTE somna att man just inte gör det. Blev väl vid 2-snåret inatt igen. FY vad skakigt trött jag är nu.

Dagen ser ut att bli lite varm och äcklig som gårdagen och till eftermiddagen/kvällen varnas för åska igen. Hoppas den inte blir lika illa som i förrgår för jag orkar banne mig inte mer strulet med modemet igen.

Ska ta min skakiga kropp nu och göra mig i ordning för ännu en svettig dag i 30 graders värme på urologmottagningen. Är det vettigt att behöva jobba utan ventilation?


Image and video hosting by TinyPic

No comments: