Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Best midsummersch eversch

Monday, June 27, 2011

Best midsummersch eversch

Vilken helt suverän midsommar det blev! Vid 11.00 midsommaraftons morgon drog jag iväg mot Uddevalla och Torp köpcentrum för att möta de andra d.v.s Cillan, Dick, Daniel, Irre och PJ för att sedan dra vidare till Skredsvik där Elinor och Emil har sin stuga. Som anat var Gbg.gänget försenade och jag fick strosa runt på köpcentrumet i två timmar innan de dök upp, men det gjorde mig inte så mycket. När de väl kom drog vi vidare ut på landet och anlände nog i Skredsvik vid 17-snåret. Där var då Elinor, Emil och två andra par varav ett hade en son med sig på ett gäng år.


Stället bestod av tre stugor uppe på en höjd och det blåste ganska rejält hela tiden. Tyvärr var ju midsommarvädret som det brukar ganska kallt och lite regnigt med, men vi hade alla ganska bra med kläder med oss och partytält och infravärme gjorde det riktigt gött.



 

Det var helt fantastiskt kul att träffa Irre igen efter många herrans år. Att jag dessutom fick träffa hennes karl PJ var ju på tiden efter de varit ett par i fem år eller nåt. De må bli ändring på detta nu. Man kan ju inte träffa sina nära vänner så sällan.


Kvällen blev sen. La oss nog vid 4 nånting... eller ja, inte alla. Emil höll låda i princip hela natten och sist isäng var också först upp och höll låda för oss hela morgonen och dagen efter med. Elinor och Emil hade verkligen styrt upp den bästa midsommaren nånsin. Hoppas verkligen på fler i samma anda.


Inte fören 17 nånting begav vi oss mot Göteborg. Jag kände mig pigg och fräsch redan från det jag vaknade, men det var inte samma för alla och visst är det bra att vänta lite med att köra. Som vanligt gick både midsommar och helgen alldeles för fort.

Kom iväg från Gbg väldigt sent igår och var inte hemma fören bortåt 23.30. Sen var det ju såklart inte så lätt att varva ner, men jag lyckades i alla fall somna tillslut och tänkte att jag skulle sova gott nu på morgonen, men som vanligt vaknade jag bright and early vid 4. Gav mig i alla fall lite tid att packa upp och fixa lite ägg och saker inför dagen.

Jag har ett projekt för veckan och det är att köpa mig lite balkongmöbler. Ett parasoll och ett par stolar... gärna också ett bord, men balkongen är ju inte så stor så vi får väl se vad jag hittar och vad som får plats. Nu är det dax för en HEL arbetsvecka. Undrar hur sjutton det ska gå när man blivit så bortskämd senaste tiden med en massa kortveckor. Jaja, om inte allt för länge är det ju semester. Får leva på det så länge.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: