Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sovit

Tuesday, June 28, 2011

Sovit

Å, inatt har jag sovit gott ska ni veta. Kanske jag kan vara lite mer normal människa idag då? Det behövdes efter flera nätters minimal sömn. Gick och la mig vid 21.00 och minns inte mycket mer efter det. Vakna inte fören 4.59. Lite synd för jag har ännu inte hört hur min nya väckarklocka låter och hade jag bara sovit en minut till så. Himlen är klarblå och my guess är att det blir ännu varmare idag än vad det var igår och då var det ju vaaarmt.

Jag satt faktiskt en liten sväng på min balkong i går. Brukar ju inte ha ro till sånt själv, men jag tror jag klarade hela 10 minuter innan jag blev rastlös. Dock var det så sent att jag inte behövde fälla upp parasollet, så det får jag väl testa idag. Hann med att städa lite också så... och springa, så det var en mycket effektiv kväll.

Idag hoppas jag verkligen på att få slippa sitta i telefonrådgivningen på jobbet. Eftersom vi bara är två syrror i tjänst blire telefon varenda jäkla dag och det var likadant förra veckan. Igår satt jag hela förmiddagen och i mon kommer det blir det samma. Jag fullkomligt avskyr det. Inte för patienterna eller så, men för att det gör mig så otroligt rastlös att sitta still.

Känns lite märkligt att jobba en full vecka. Det var väldigt länge sen och det är otroligt segt på jobbet så här sommartid även om det faktiskt är en hel del att göra. Det är stämningen som gör det på nåt sätt. Det är lugnare på så sätt att man har tillgång till rum och utrymmen man behöver och det är man ju inte riktigt van på vår trångbodda mottagning. Jaja, nästkommande två veckor är jag ju i alla fall på dagkirurgen och då blir det i alla fall lite annorlunda och då brukar det ju kunna gå fortare.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: