Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Quick update

Thursday, May 14, 2009

Quick update

En liten kvick uppdatering. Klarat av 2 dagar nu och bara halva i morgon kvar. Riktigt roligt, men det är så himla jobbigt att sitta still (och jag får så himla ont i röva) så jag är glad det bara är en halvdag kvar. Mina baggyjeans jag köpte inför resan var nog det bästa köp jag nånsin gjort. Sååå sköna.

Riktigt trevlig att bo hos syster med. Igår var vi och kolla när Alexander hade fotbollsträning. Det va kul, men freeeeezing. Idag har William match och det lär ju knappast va varmare, när det är svart på himlen och regnet hänger precis ovan skallen.

Och så biggest kudos till Bäjb Devil Dearboy som trotsat tandläkarmonstret och dratt ut två gaddar idag! Återigen... you da man!

2 comments:

C.Hjort said...

jag föredrar ju concrete chris nu för tiden serrö. dra ut ett par gassingar du med, det är faktiskt kul!!!

Hannastacia said...

Det kommer jag kanske få göra... vem vet vad Christer Almgren (tror han hette så) har att säga.