Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: HERE WE GO!

Tuesday, February 28, 2012

HERE WE GO!

Känns mycket skumt att säga äntligen om en tisdag, men ÄNTLIGEN TISDAG! Varför tycker jag så då? Jo, det är dax för första etappen på Hollandsresan, dvs Göteborg. Vi åker ju inte förrän på torsdag, men då tanken var att vi skulle gå på Cannibal Corpse m.fl i kväll tog jag ledigt i morgon med. Nu ska vi inte det eftersom prick samma uppsättning spelar i Holland, men det kan ju vara skönt med en dag innan avgång. Daniel jobbar så jag får roa mig själv. Eftersom jag har två uppsättningar packning nu måste jag i alla fall bestämma mig för vad jag ska ha med mig och packa om. Sen har jag lite annat smått (eller kanske inte så smått) för mig som jag får berätta om sen.

Nu hoppas jag att arbetsdagen går fort fram till 15.10 och att åget till Göteborg går smärtfritt. Går allt som det ska borde jag landa hos mina älskade pojkar runt 18.30. Som jag längtar!!!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: