Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Okej

Wednesday, February 08, 2012

Okej

Det har inte alls varit lika mycket att göra eller lika roligt som igår, men faktiskt en helt ok dag. Jag känner mig pigg och huvudvärken håller sig borta. Dock undrar jag var jag ställt till med i ryggen för i ett visst läge när jag böjer mig och reser mig förlorar jag muskeltonus i benen och det gör svinont. Sträckning antar jag, men helvete vad irriterande. Jaja, hellre det än huvudvärken och det går nog över snart.

Konstigt nog lyckades jag få till ett redit bra kondition/styrkepass här hemma och efter det känns faktiskt ryggen bättre igen.


Dagen börjar ta slut och jag ska alldeles strax lyfta luren för att få höra min babys röst innan jag somnar. I morrn torsdag och sen FREDAG igen!

 
Image and video hosting by TinyPic


No comments: