Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Helgen är över

Sunday, February 26, 2012

Helgen är över

... och jag är glad för det. Det har varit en tråkig helg utan mitt hjärta. Speciellt idag när jag fick kolla på UFC 144 helt själv. Visst är det alltid kul, men det är ju hundra gånger roligare med sällis.

Efter mycket om och men har jag bestämt mig för lite kläder att packa med. Jo, visst packade jag tills jag åkte ner sist och den väskan står nere i Tuve, men jag var ju inte helt nöjd och efter att ha tvättat här hemma hittade jag ju en massa annat. Snart har jag hela min garderob i Tuve haha.

ja, som sagt helgen är över och jag ska börja förbereda mig för att gå till sängs. Måndagen och lite mer än halva tisdagen kvar innan det bär av. Må det gå fort dit.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: