Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Alla ❤ dag

Tuesday, February 14, 2012

Alla ❤ dag

Just som jag trodde våren var här. Ligger säkert en decimeter snö ute ju! Nä, jag trodde väl inte på riktigt att det var över, men jag hoppades riktigt hårt. Tyvärr ser det ut att bli kallare idag så det ligger väl kvar också.

Idag är det alla ❤ dag. Lyllos er alla som kan spendera denna dag (varje dag) med erat ❤ och inte har det på 30 mils avstånd. Men, jag ska inte klaga för jag har ju det finaste ❤ av alla ❤ även om han är långt bort.

Det är inte bara kärleksdagen utan även tisdag... veckans värsta. Är trött idag och känner mig även lite halvrisig. Har vaknat täppt i flera dagar men inte känt nånting på dagen alls... men igår kväll kändes det även i halsen och idag känns det i hela kroppen typ. Nu är det ju dock som så att jag inte tillåter ännu än förkylning, nu när det känns som jag precis tagit mig ur den förra, så lite Echinaguard har fått starta denna morgon. Håll tummarna.

Dagen börjar med ett frukostmöte med storchefen som kom tillbaka igår från sjukskrivning och det ska bli spännande vad han kommer säga eftersom vi har en liten föraning. Mer om detta sen.

En stor alla dag puss till alla jag tycker om och förtjänar det.



Image and video hosting by TinyPic

No comments: