Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Rolig dag

Wednesday, February 15, 2012

Rolig dag

Har varit en annorlunda och kul dag. Förmiddagen var väl inte så annorlunda egentligen för jag hade mottagning som vanligt, men jag hade roliga patienter.

Eftermiddagen däremot. Vi fick feedback från Landstingshälsan och det var helt otroligt hur hon träffat mitt i prick. Vårt största problem är ju som vi alla vet utrymme på mottagningen och hon hade till och med ritat en bild av mottagningen utifrån vår beskrivning som var på skrämmande lik trots att hon aldrig sett den. Jag tror detta var mycket nyttigt även om våra två stora problem försvann innan vi hade samtalen.

Efter det hade vi ett givande blåscancermöte och en givande arbetsdag resulterade i lite energi så jag har orkat packa och planera en hel del inför Hollandsresan nu när jag kom hem.

Nu ska jag allt plumsa i badet för att få upp lite värme innan jag tar kväll i soffan.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: