Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Världens bästa chef

Tuesday, February 14, 2012

Världens bästa chef

Jag har nu världens bästa chef. Helén som hittills bara varit TF har nu fått förfrågan och tackat ja till att bli vår chef på riktigt något vi alla på urologmottagningen jublar över. Bättre kan man inte få. Hon klarar balansgången mellan att vara en av oss och ändå vara chef galant något som ju varit ett stort problem hos föregående chefer. Jippy, säger vi åt det!

Perfekt bild på min nya chef, nu när det är alla hjärtans dag och allt.
Dagen har varit ok. Jag har varit trött igen och det gillar jag inte alls efter fått smak på hur det är att vara pigg igen. Känns som jag har nåt i kroppen. Var riktigt jobbigt att gå min timmeslånga powerwalk efter jobbet, vilket jag ju inte brukar ha nåt som helst problem med. Håller tummarna att det är över tills imon.

I morgon kommer bli en spännande dag. Vi ska få feedback på samtalen vi gjorde hos Landstingshälsan i samband med att förra chefen fick gå. En beteendevetare hade ett en timme långt samtal med oss alla och har nu sammanställt vad vi sagt. Otroligt spännande. Sen har vi blåscancerteam-möte och jag ska introducera Helén, som är tänkt ska ta över efter mig om jag nån gång kommer i väg till Göteborg. Känns otroligt bra att överlämna mitt hjärtebarn (om man nu kan kalla det så) till henne. Då vet jag att mina patienter kommer bli väl omhändertagna och kvalitetsregistreringar skötta korrekt.

Känns skönt att tisdagen är gjort... nästan i alla fall. Ska spendera resten av dagen i soffan och badkaret tror jag minsann. Ja, det är jag värd när jag inte kan få fira dagen med min älskling.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: