Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Jälla dålig stil

Monday, February 13, 2012

Jälla dålig stil

Till min förargelse såg vi i helgen att The Zone FC 10 "Demolition" som vi ju väntat på sen i oktober och som sen var flyttat till 31 mars nu återigen är flyttat till 6 maj. 6 maj är en söndag! Vad är det för jävla sett. Det lär ju vara ett gäng som väntat liksom vi sedan i oktober och bara att de skjuter upp det två gånger är ju illa. Dock kan jag förstå detta den senaste gången eftersom det tydligen krockar med nån annan gala, men att de lägger det på en söndag är jäkligt uselt. Det är ju inte bara jag som reser in för att se galan och vem fan kan då gå en söndag kväll. Nä, detta gör mig vansinnig. Kan säkert sälja min biljett till nån, men bara för att jävlas ska jag i stället begära pengarna tillbaka.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: