Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Fullt ös

Tuesday, February 07, 2012

Fullt ös

Idag har jag varit på dagkirurgen heldag som jag tror jag nämnde att jag skulle vara. Det har faktiskt varit en mer eller mindre perfekt dag. Ja, visst kunde det varit bra med en matrast längre än 5 minuter, men i övrigt så. Att göra hela dagen från början till slut och jag tror banne mig inte jag inte suttit mer än de däör fem minutrarna jag hade på mig med maten.

Försökte mig på en promme på vägen hem och visst jag gick i en timma, men jisses vad ont i fötterna jag hade när jag kom hem. Jag går ju fortfarande omkring i dåliga löpardojor på jobbet sen Volvoskorna pajade och de är inte alls det minsta bra för fötterna. Varmt blir det med och fötterna skrumpnar väl sönder snart... de ser ju ut som russin när jag tar av skorna.

Har lagat ett helt gäng matlådor ikväll också. Korv stroganoff och köttfärssås. Skulle laga kyckling med och köpte allt till såsen, men när jag kollade på påsen jag rotat fram ur frysen såg jag att den gick ut augusti 2010. Inte läge att använda den kände jag, så jag får vänta och köpa ny. Vart i alla fall 8 matlådor eller nåt sånt. Nu måste jag stoppa nåt i magen innan jag ramlar ihop i en liten liten hög.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: