Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Setback

Tuesday, January 10, 2012

Setback

Det är inte möjligt att jag vaknar med täppt näsa och halsont igen. Har ju knappt hunnit bli frisk. Får hoppas det är väldigt tillfälligt.

Uppdatering om lille bilen tänkte jag ni skulle få. Den är fortfarande väldigt sjuk. Efter att ha jagat relä hela förra veckan åkte jag och bror Peter och bytte det i fredags och tog den på testkörning. Vi kom väl 500 meter sen var det klippt igen. Den dog inte helt med hoppade och klickade och stannade nästan. Peter körde hem den till sig och vad som händer härnäst vet jag inte riktigt. Inte mer än att han ska ta den till sin kompis med verkstad som ska kolla igenom den. Ja, jisses. Det kan ju vara prick vad som helst. Så in the mean time blir det tågåkande för mig. Gillart inte, men vad gör man?

I övrigt var helgen riktigt bra! Jag åkte ju ner i torsdags kväll och vad med och hämtade Dennis på fritids. Jag tyckte det var otroligt roligt att det faktiskt stod Bamba på matsalen i skolan. Var hade de fått detta otroligt roliga ord från. De tror ju faktiskt att de heter så.

Fredagen innebar lite fotboll också. Jag och Daniel sköt straffar på Dennis. Jag är fortfarande skadad. Sträckte både vänster låsmuskel och höger knäveck och lyckades träffa venen på fotknölen varje gång jag sköt. Ajajaj. Är det för att man är gammal tro?

Marina kom och hämtade Dennis och sen var det Lock Up på Top Floor, Sticky Fingers. Ljudet var kass och musiken likaså, men det var väldigt trevligt.

Lördagen gick i filmens tecken... verkligen! 6 timmar film typ. Gudfadern 1 och 2. De var ju prick lika bra som alla säger. Och jag är mycket stolt över både mig och Daniel att vi klarade av att vara vakna igenom bägge! Nu har vi alltså trean kvar och det får väl bli nästa helg antar jag,

Nu längtar jag till nästa helg. Det är typ vad vardagarna går ut på.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: