Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Friskvårdscheck?!

Tuesday, January 10, 2012

Friskvårdscheck?!

Idag kom en drös med checkar på posten. Örebro Läns Landsting har tydligen bestämt sig för att vi ska ha sådana istället för att köpa och lämna in kvitto. Tja, det är väl ok, men det känns lite stenålder att ta med sig monopolpengar till gymmet. Jaja, jag verkar kunna använda dom vart som helst i landet i alla fall så kanske blir det ett träningskort på gymmet i Tuve. Friskis är ju kass ändå. Kanske jag kan använda det till mina resor. Det är ju lätt friskvård att åka till Göteborg och Daniel :D

Idag är allt kass. Jag känner mig bitter och i och med att jag känner mig bitter känner jag mig som världens elakaste människa. Jag ska inte gå in så mycket mer på det, men jag är avundsjuk på en väldans massa människor just nu känns det som. Gillart inte! Det har varit en RIKTIG tisdag i dag så det är väl kanske därför och man får väl hoppas att allt känns bättre i morgon. Veckan vänder och jag är åter på väg till och inte ifrån min älskling och det jag numera känner som hemma.

Det kommer kännas mycket märkligt nästa helg. Daniel kommer hit och det innebär ju att jag inte måste packa (vilket jag iofs inte gjort på ett tag eftersom alla kläder och allt är kvar där) stressa från jobbet, att jag inte måste åka tre timmar tur och retur. Det är skönt... väldigt skönt att slippa just flängandet, men samtidigt känns det mycket konstigt att jag inte kommer vara i Göteborg och Tuve på två veckor. Vad som ska bli riktigt trevligt är att vi ska bju mamsen på mat och bio. Det är hon värd. Allt är Daniels idé och jag är så glad att jag träffat en så rar och omtänksam karl.

Nu ska jag ringa min kille och se om han kan muntra upp mig. Det är jag övertygad om att han kan... i alla fall tillfälligt och sen får jag ju i alla fall gräva ner mig i sängen och hoppas på bättre humör i mon.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: