Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Dra ut på tiden

Wednesday, January 04, 2012

Dra ut på tiden


Det gick bra för både Sverige (JVM) och Tottenham (Premier League) igår! Jag såg ju ingen av matcherna... den ena gick för sent och den andra på kanal jag ju inte har, men jag är nöjd med resultaten i alla fall.

Var lite nervös att jag skulle vakna till ett snöbeklätt landskap utanför idag, men tack och lov är det plusgrader och regn. Visst är det skittrist med regn, men nån jäkla snö vill jag inte ha och då är allt annat bättre. Jag undrar lite hur det kommer gå för min kära att ta sig till jobbet idag. Stormen Emil skulle ju kulminera rund 3-4 i natt, men så länge Ålvsborgsbron är det bäddad för trafikkaos på Hisingen även om man inte ska lämna ön.

Om ca 8 minuter brukar jag normalt gå till jobbet. Jag är såklart helt och hållet redo för detta idag med sedan länge, men nu när vi har stängt finns där ju ingenting att förbereda för dagen. Detta har gjort att jag de senaste dagarna fått suttit själv (eftersom de andra gillar att sova på morgonen och passar på) och inte haft någonting att göra väldigt länge. Så... jag försöker dra ut på tiden att gå iväg. Det gick inget vidare igår... var på jobbet kanske 5 minuter senare än vanligt. Ska försöka lite mer idag.

Jag behöver väl egentligen inte säga det men.... JAG LÄNGTAR TILLS IMON!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: