Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Boken har kommit!

Thursday, January 12, 2012

Boken har kommit!

Perfekt ju. Loranga, Maxarin och Dartanjang som är världens bästa barnbok och som jag beställt åt Dennis är här! Jag trodde faktiskt inte den skulle hinna komma, men helt perfekt låg den där i brevlådan när jag kom hem. Jag var ju såklart tvungen att läsa några kapitel direkt och den var precis så rolig som jag kom ihåg den. Hoppas Dennis tycker samma nu.

Idag har det varit en ganska bra dag. lite mer att göra än de senaste dagarna tack och lov. Kan bero på att jag fick täcka på mottagningen på eftermiddagen med så det inte bara blev det gamla vanliga. Och nu är torsdagen snart över och fredagen snart här. Kan det bli bättre just nu? Klart det kan, men jag är nöjd.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: