Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Dålig update

Monday, January 23, 2012

Dålig update

Jag vet att jag har blivit jättedåligt på att skriva här. Har väl ingen direkt ursäkt för det heller, men det får väl vara så ett tag. Jag kanske kommer igen... eller så gör jag det inte. Men några inlägg då och då blir det i alla fall... har inte hjärta att släppa bloggen helt när jag haft den så himla länge.

Helgen var underbar... precis som jag visste att den skulle bli. Bjöd min älskling på hickoryhamburgare på fredagskvällen som uppskattades mycket. På lördagen bjöd vi mor på mat och sen på bio. Tinker, Tailor, Soldier, Spy. Daniel tyckte den var skitbra. Mamma inte så och jag vet i tusan. Jag är kluven. Den var snygg och så, men jag hängde inte riktigt med från början och då var det liksom svårt att komma i kapp handlingen. Kan lätt tänka mig se om den. Tyvärr gick helgen alldeles för snabbt som vanligt och nu är det måndag igen och jag sitter här och längtar till fredag. Haha, jag gör inte mycket annat i veckorna än längtar...

Det är inte ens februari, men jag blir ändå redan lite stressad över mars. I helgen insåg nämligen jag och Daniel hur fullsmockad den månaden är för våran del och ännu mer för min, Det är någonting varje helg och även på vardagar. Det är Holland och Neurotic Deathfest, Det är Dennis födelsedag med kalas. Det är Uroterapiträff i Göteborg. Det är blåscancermöte i Sigtuna. Det är Birka-kryssning för pappa. Det är SciFi-mässa, GAIS - Häcken och The Zone (MMA). Haha, jäklar vilken månad. Love it!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: