Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: TUF 15

Wednesday, December 07, 2011

TUF 15

Det ligger snö på backen denna morgon. BLÄ! Men jag har väl kommit undan länge nog I guess.

Idag ska jag till Landstingshälsan och prata med beteendevetare. Är det ok med pysket hos fröken Svärd tro? Nårrå, men det är en del i det som satte igång efter vår senaste chef fick gå. Antar de ska försöka få reda på om det var han eller om vi som grupp är helt omöjlig. Haha, ja det kanske vi är, men vad jag vet är att vi just nu har mindre problem i gruppen än vad vi nånsin haft. Vi har haft två stora problem på sistone och bägge har slutat, så ska man gräva i problem är detta nog sämsta tillfället. Men inte mig emot. Jag hoppas jag får ligga på divan!






Idag såg jag att man gått ut med vilka som blir tränare för The Ultimate Fighter säsong 15. Dominick Cruz och den värsta av de värsta Urijah Faber. Uiii, Han är så vidrig! Ja, det är ju ganska solklart vilket team jag kommer hålla på.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: