Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Julmys x 2

Wednesday, December 21, 2011

Julmys x 2

"Fly on the wings of love, fly baby flyyyyYYy!" Vem sjutton får för sig att spela den biten nu!?! Grannen här tydligen i alla fall. Jaja, Hemkommen med huvudvärk och halsont.

Dagen började med en fartfylls dag på dagkirurgen. Perfekt att göra och lagom takt. Helt plötsligt var förmiddagen över. Bara att gå ner till mottagningen där jylmyset förbereddes och stämningen var hög. Gröt, skinka, godis, glögg, saffransbullar o.s.v. Hur trevligt som helst med all mottagningspersonal och sekreterare samlade.


Efter myset på mottagningen var klart för jag hem och blev överlycklig när mammas julklapp faktiskt kommit. Hade inte direkt höga förväntningar på det. Så nu ska jag snabbt slå in den och sen ska jag dra till Ekersch och handla lite innan jag drar hem till mor för lite mer julmys och godisskapande.


Stackars Daniel ligger hemma sjuk idag. Jag mår tjyvens. Inte alls fräsch och pigg som jag önskat. Fryser och svettas om vartannat, näsan vill inte sluta rinna och halsen känns otroligt obekväm. Why, oh why? Går det inte över tills i morgon blir jag helt och hållet vansinnig!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: