Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Evul bacteria

Thursday, December 01, 2011

Evul bacteria

Jag tror aldrig jag varit så förkyld i hela mitt liv. Seriöst? Minns det inte i alla fall. Nu var det ju i.o.f.s länge sen jag var sjuk, men var det verkligen så här illa? Tack och lov mår jag bra i övrigt. Tror det är de berömda "dagisbakterierna" (fast skola/fritids då). Jag har ju liksom aldrig blitt utsatt för dom förr.

Jag har inte gjort mycket sen jag kom hem sjuker än att ligga i soffan och kollat på The Wire. Försökt sova lite eftersom jag sov så illa i natt, men lyckades väl med typ 10 minuter. Skittrött är jag dock.

Sökt ett jobb idag också. Sköterska på Kungshöjds vårdcentral. Finns väl inte en sportmössa att jag får det, men nu gäller det att söka vad som sökas går och eftersom det var sista ansökningsdag idag var det bara att kasta iväg en.

Nu ska jag hoppas ner i badkaret och hoppas lite varmt vatten kan rensa systemet från onda bakterier. Imon vill jag ju va lite piggare än så här, tack så mycket!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: