Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Stolt

Thursday, December 15, 2011

Stolt

Har varit en otroligt bra torsdag trots trötthet. Lagom mycket att göra och mysig stämning på jobbet.

När jag kom hem satte pysslet igång på redigt. Slagit in paket och bakat en omgång Rocky Road och... jag skulle ju inte avslöja nåt, men nu är jag så stolt över min kreation att jag bara måste dela med mig av den. Jag håller alla tummar i världen för att Daniel ser detta eller någon annan ser och skvallrar.

TaDA!


What's the occation undrar ni nu. Jo, i morgon är det 6 månader sedan jag och Daniel blev ett par. Vet inte varför jag kom på att jag skulle göra just en hjärttårta, men så vart det. Tårtan består av en chokladbotten, ett lager hallonmousse och sen är det som ni ser täckt med röd marsipan och chokladhjärtan. Supermumsigt alltihopa och visst vart den underbart fin?

Nu till det lilla kruxet. I mon ska vi ju på tidig konsert och jag kommer träffa Daniel på stan efter han slutar och jag anländer Göteborg. Jag ska ju åka ut till Tuve med bilen och får jäkta upp med tårtan och ställa in den i kylen. Får väl se om han öppnar kylen nåt när vi kommer hem på natten sen annars får han en glad överraskning på lördag morgon... när vi förövrigt också ska baka scones med soltorkade tomater och skinka. Mums! Som jag längtar nu hörni!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: