Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: My family

Friday, December 09, 2011

My family

För att vara så mycket varningar och grejer ser det  nästan otäckt lugnt ut utanför fönstret. Visst ligger och faller snö, men det ser väldigt lugnt och fridfullt ut. Nu ska jag inte på nåt sätt ropa hej för det är många timmar kvar tills vi ska åka och mycket kan ändra sig tills dess. Måste säga att det känns väldigt bra att jag ska ha Helén med i bilen i alla fall. Blir det för jobbigt att köra kan vi turas om och om inte är det ändå väldigt trevligt med sällskap.

Vaknade tidigt idag. Ivrig att komma iväg antar jag. Ska bli himla mysigt att hänga med mina killar, baka pepparkakshus och pepparkakor and what not. Hänga med min lilla nya familj.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: