Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Oh no, not again!

Thursday, December 15, 2011

Oh no, not again!

Kändes skönt att vakna i morse även om jag är så trött att jag håller på att dö. Och även om jag har ont i halsen igen!! Jag fullkomligt vägrar börja om förkylningen så jag väljer helt sonika att ignorera och efter ett par koppar kaffe är det borta.. for now i alla fall.

Anyways... torsdag. Om man bortser från helg och fredag är torsdagen den bästa. Den bästa hemmadagen skulle man väl kunna säga. Eller kvällen ännu mer korrekt. Torsdag kväll känns alltid bra och jag har lugn och ro att gå här och pyssla i lugn takt. Om det blir så lugnt i kväll undrar jag dock. Jag har nämligen ett nytt projekt på gång. Jag förstår inte varför jag ger mig på saker jag inte har en aning om hur man gör, men lite skoj är det också. Nu är jag ganska övertygad om att Daniel inte läser min blogg, men jag tänker ändå inte skiva ut vad det är... just in case. Lovar dock att visa er sen.

Väldans vad jag vart klar tidigt denna morgon. Får la surfa runt en liten stund innan det är dax att vandra till jobbet.


Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

Kajsa said...

Appreciate thiis blog post