Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Speakers on!

Tuesday, October 06, 2009

Speakers on!

Datorn är så snabb att jag knappt hinner med. Installationerna går på ett kick och jag har på nån timme fixat och trixat med vad som tog evigheter förr. Inte för min gamla dator var direkt seg, förens mot slutet, men detta är nog rekord.

Skrev en liten lista för vad jag ska packa till resan. Säkert den 5:e i ordningen. Eftersom mitt block tog slut och jag inte har nåt nytt, började jag rota i lådorna och där hittade jag ett helt gäng. Började kolla lite i dom och hittade listor och anteckningar så långt tillbaka som till 2005. Jag inser att listorna ser ganska lika ut och det hade nog räckt om jag skrivit en då 2005 och sparat framme. Ja, alla har vi våra knepiga läggningar.

Träning på schemat. Nu när jag har Spotify igen blir det med Volbeat på högsta volle!

2 comments:

mamsen said...

Grannarna, vet du... både gym och hårdrock... du blir nog snart vräkt haha

Hannastacia said...

Nja... borde väl blivit det vid detta laget i sånt fall. Och så länge grabbarna i huset kollar på fotboll varje kväll har de inget att komma med, för fasen va de väsnas.