Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sov till 5.00!!!

Wednesday, September 22, 2010

Sov till 5.00!!!

YES! I did it. När jag vaknade 4.14 tvingade jag mig själv att förtränga min kissnödighet och lust att gå upp och jag lyckades tydligen somna om, för klockan 5.00 vaknade jag av klockan. Jag har ju sovit så kass de senaste nätterna så jag var väl tillräckligt trött för att somna lite till. Skönt. Lustigt nog känner jag mig lite stressad nu, haha.

Början av veckan har faktiskt gått ganska fort... undrar varför det är sån skillnad vecka till vecka.

Igår köpte jag träningkort på Friskis och jag och Emma har planerat in första passet i mon. Step Styrka med Carolina kl 18.00. Har aldrig varit på ett sånt pass, men jag har varit på pass med Carolina och hon är riktigt bra den. Fram till dess planerar vi att sitta kvar på jobbet... hur sjukt låter inte det?!? Både jag och Emma har en jäkla massa journaler att gå igenom så den tiden kommer gå åt och det är ju lika bra att passa på. Om jag nu bara fick "boka pass"-funktionen att funka.



Image and video hosting by TinyPic

No comments: