Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Mätt

Sunday, September 26, 2010

Mätt

Nu är jag hemma igen efter en sväng om på Marieberg med mamsen. Jag kan inte hjälpa det, men det går inte att lära sig gilla stället efter de byggde om. Hur som helst var jag ju ute efter en höstjacka, men sån tur att jag hittade en sån hade jag inte.

Hittade ett par skor jag vill ha, men det Behöver jag ju verkligen inte egentligen så jag lyckades hejda mig. Nä, men en uggletröja blev det. En långärmad thisha typ. Najs i vinter att ha under. Hittade en massa ugglesaker på lagerhaus också, som typ tekoppar, men eftersom jag inte gillar stora tekoppar köpte jag ingen.

Sen bjöd mamma på kinabuffé på Chili and wok eller nåt liknande. Det var asgott, men nu är jag så eftermätt att jag knappt kan andas. Tur vi ska iväg och träna sen så jag kan få bort lite frityrsmet ur systemet.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: