Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: I'm still here

Wednesday, September 08, 2010

I'm still here

Det slog mig så fort jag vaknade (eftersom det är allt det skrivs om i tidningarna) att jag ju aldrig var och röstade igår. Mona behöver 42 000 röster för att vinna. Ja, av mig får hon ingen hjälp det är säkert. Ska väl försöka igen i dag... men det är ju ett stort steg bara att jag fått ner röstkortet i väskan.

I'M STILL HERE

Joaquin Phoenix ska ha gjort en dokumentär om hur han lämnade skådespeleriet och istället valde att satsa på hiphop. Nu har den visats på nån filmfestival och många tvivlar på att den är äkta. Jag har såklart inte sett den, utan bara kollat på klippet nedan, men jag skulle inte alls bli förvånad om den faktiskt var äkta.



Jag menar varför skulle den inte vara äkta? För att den är extrem? Joaquin har väl aldrig gett några som helst tecken på att vara klok och han har ju inte heller direkt anlag för det. Familjen var kristna vegetarianer i "Children of God" och brorsan River var ett knarkande psykfall. Visste ni förresten att Joaquin bytte sitt förnamn till "Leaf" - då han såsom sina syskon (River, Summer, Rain, Liberty) ville ha ett mer av ett "naturnamn". Ja, jag vet inte... man måste väl se den för att kunna ha en åsikt, men jag skulle inte bli förvånad om den var helt tvättäkta.

Vilken konstigt extremt lång morgon detta känns som. Blir det aldrig dax att gå till jobbet?


Image and video hosting by TinyPic

No comments: