Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Botoxday

Wednesday, September 29, 2010

Botoxday

Jag är så sjukt nöjd att jag lyckades färga både jacka och skor och nu känns det inte alls lika tungt med kommande packning inför urologidagarna. Nästa vecka bär det nämligen av. I gökottan på onsdag på onsdag hoppar vi på tåget söderut för att spendera tre dagar i Malmö. Det är ett helt gäng doktorer, sköterskor och sekreterare som ska med, men huvudsaken är ju att Emma ska med. Marie-Louise och sekreterar-Louise också så det kan nog bli riktigt kul.

När fredagen kommer och de andra åker hemåt åker jag vidare till Göteborg och älskade Cillan. Där möter även Bäjb upp och på kvällen är det äntligen dax för VOLBEAT!!! Måste komma ihåg biljetterna bara... de har ju hängt på min kyl i evigheter så de har liksom blivit en del av inredningen.

Denna dagen hoppas jag går fort och det gör den nog för schemat är fullspäckat. Telefonrådgivning och Botox på förmiddagen och det kan inte bli annat än stressigt. På eftermiddagen har jag som vanligt en hel hög journaler att plöja igenom (tänk att det aldrig tar slut). Sen blir det bräda/medel med Sara S. Mitt absoluta favoritpass eftersom det är så jävla jobbigt rent ut sagt. Emma är ledig idag, men möter upp där! Kul.

Återigen har jag misslyckats med att säga nej. Ett nytt projekt på gång. Det har såklart med blåscancer att göra och överläkare Malcolm har kommit på en hypotes han vill testa. Tanken är att en underläkare ska göra jobbet, men eftersom jag är den med tillgång till uppgifterna och ska vara honom till hjälp kommer jag få göra grovjobbet. Dessutom är denna underläkare inte varm i kläderna vad gäller forskning, vilket inte bådar gott för min del. Jag undrar så när jag ska lära mig ordet nej.

Dax att packa ihop sig. Hörs!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: