Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Scandic S:t Jörgen

Thursday, September 30, 2010

Scandic S:t Jörgen

Sitter och spanar in det hotell vi ska bo på i Malmö under Urologidagarna och det ser ju riktigt fint ut. Jag och Emma hade tänkt ta med oss löpardojorna och ge oss ut på stan i ottan, men nu ser jag att vi inte behöver frysa. Det finns ju gym! Det är skönt att kunna träna när man sitter still hela dagarna. Som sjuksköterska är man inte riktigt van vid det och det brukar märkas i kroppen. Jag fullkomligt hatar att sitta still så mycket. Kroppen svullnar, magen strejkar och allt blir ur balans. Men nu behöver det ju inte bli så!

Dessutom blev vi ombokade från hotellet de andra ska bo på för det var fullt och vårt hotell ligger en repa ifrån stället kongressen är på. Så vi får oss lite promenader också. Blir nog bra det här.

I helgen ska jag packa och jag känner inte så himla stor stress över det nu när jag har både jacka och stövlar som jag trivs med som jag kan ta med.

Idag ska jag täcka på mottagningen på eftermiddagen och jag ska ta tillfället i akt att gå med våran nya läkare Per. Det blir intressant att lära sig hans egenheter, för tro mig... det har de allihopa.


Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

Staffan S said...

S:t Jörgen är ett bra hotell. Övernattat där ett antal gånger.