Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Trasig, men gla´ ändå

Wednesday, April 04, 2012

Trasig, men gla´ ändå

Sikken jäkla dag vi haft på jobbet! Med tre sjuka har vi slitit arslet av oss. Men vi kirrade det såklart... som alltid ✌. Den svåraste uppgiften vi har är att kunna ta emot våra patienter när vi inte har tider. Det är otroligt frustrerande att känna att vi inte hinner med, men vad sjutton ska vi göra. Vi är ju bara en var.

Minusgraderna de senaste dagarna har förstört mina händer igen. De som repat sig så fint! Nu är de åter förstörda och jag ser ut som jag varit i slagsmål. Må det bli lite varmare igen snarast så de kan läka igen.

Jag gjorde en upptäckt på min nya lur och det är att jag kan ta kort på mig själv! Kan ju vara en kul funktion så att man själv kan vara med på kort nån gång när man är på grejer. Jag är ju alltid kameraman och därmed ser det aldrig ut som jag själv varit med. Testade funktionen på jobbet med en typisk bloggbild d.v.s puss mot kamera. Nån posör är jag inte direkt... ser ju inte ens ut som nån puss utan mer som jag är på väg att spy eller nåt.


Var och letade skal efter jobbet men hittade inget jag fastna för. har ett på span på Teknikmagasinet, men de hade såklart inte fått in det här. Finns dock på Backa-P så jag får väl ta en repa dit i helgen... eller vänta till nästa vecka, men vänta är ju inte riktigt min grej. Snyggt va? Vill ju inte ha nåt alls egentligen, men för telefonens överlevnad känns det säkrast.

Imon är det äntligen torsdag och avresa mot påskhelg med grabbarna Velander i Gbg. Wonderful! Har handlat till påsktårtan idag. Bestämde tillslut att det får bli en tårta. Hade tänkt göra cupcakes, men tårta blir simplare känner jag. Hoppas den blir smarrig och snygg.



Image and video hosting by TinyPic

No comments: